Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Linda Källberg - 11 maj 2008 12:02

Igår vid fem tiden gick jag hem till lisa och då började vi fixa maten, gjorde egna grillspett som vi grillade och sen kom matilda och då åt vi. Å det var hur gott och mysigt som helst :)

Sen satt vi oss ute på lisas ballkong och drack vin och solade lite, var en riktig sommarkänsla kan jag lova!

Efter en stund kom alex, gurra, joel och två killar till och gjorde oss sällskap och dom tyckte vi skulle följa med dom ut till timrå på crousing och det tyckte vi lät skit kul så vi gjorde det :)

Träffade hur mycket folk som helst där som man kände, haha aa fy fan vad kul vi hade. Sen när vi kom in till stan igen hoppade jag, matilda, joel och dom andra två killarna som jag inte kommer ihåg vad dom hette av vid krogen. Hade tänkt gå in på svenssons men det var sån kö där så det blev bk istället och där beställde jag och matilda världens dyraste drink haha fy fan men den var as god ;) Det var jävligt dött där inne men aa vi hade trevligt ändå. Sen kom gurra, lisa, andreas och alex och hämtade oss och då låg lisa och sov hehe lillvän. Vi for runt lite ett tag och sen blev det natti!

Har nyss pratat med både lisa och matilda i telefon om allt som vi gjorde igår och alla tre kom fram till att kvällen vart riktigt lyckad igår :)


Sitter och väntar på att mamma ska komma hem nu, har beställt en magnum glass av hon så ska äta den och sätta mig med teorin ett tag. Sen vid fyra börjar jag jobba. Hua, vill verkligen inte..

Ovido - Quiz & Flashcards