Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Linda Källberg - 3 maj 2008 11:05

God morgon gott folk :)


Igår bjöd matilda hem mig och jenny på middag. Så vid sex tiden gick vi dit och då hade hon lagat tacos, hur gott som helst :) När vi ätit klart kom emelie till oss och då blev det kladdkaka och jordgubbar som efter rätt.

Blev en riktig myskväll, kollade film och åt en massa godis och chips. Haha ni kan ju tänka er hur mätt man var när man skulle hem ;P

Klockan var halv ett tror jag då och det spö regnade ute också var det hur mörkt som helst. Och det blev ju inte bättre av att alla var mörkrädda haha sen när vi sa hej då, då sprang jag upp för min backe. Var skit läskigt att gå själv..  :P

Men tack matilda för en jätte mysig kväll och allt du hade fixat, du är bäst :D


I morse ringde lisafisa och väckte mig men det gjorde inget, ville ändå inte sova bort hela dagen :) Ska snart gå upp och fixa lite frukost. Sen får jag se hur det blir på dan, meningen var ju att vi skulle börja festa vid tolv med lite folk. Spela brännboll och grilla, men det känns inte som att det är nå höjdar väder för det i dag så skippar nog det.

Men fest blir det iaf ikväll! Och jag ska försöka att inte bli allt för rund om fötterna ikväll. Har världens blå märken på ena foten och på framsidan av ena låret sen i onsdags, haha jag ramlade först en gång utanför alex hus och sen fick matilda för sig att jag skulle rida på hennes rygg och då när jag hoppar upp på hon håller jag bara fast mig i benen men inte med armarna :O Så smack så for ju jag ner på asfalten, haha hur dumm får man bli det är väl ändå armarna man bruka hålla i sig med.. :P

Aja kul hade jag iaf, haha ;)



Ovido - Quiz & Flashcards