Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

torsdag

Av Linda Källberg - 22 maj 2008 13:50

Nu har jag inte skrivit på några dagar..

Men i tisdags var det skola som vanligt och sen blev det spinning på kvällen med matilda, jenny, emelie och emma. Efter passet blev vi lite sugen på att gå ett varv runt sidsjön så vi gjorde det!


Igår vaknade jag upp med feber och ont i halsen men som tur var så hade vi bara två lektioner så jag, matilda och malin hoppade över dom och tog en mys dag på stan istället. Blev både lunch och fika på charm, sen shoppade jag lite också :) Blev ett par sommarskor, shorts och ett linne.

När jag kom hem var syrran och melwin här och hälsade på. Alltid lika kul att träffa dom, satt och busa och gosade med melwin ett bra tag. Lillhjärtat är sju månader nu, shit vad fort tiden går! :)

Sen gick jag och tränade med matilda och efter det tog vi ett varv runt sidsjön haha fan vad hurtiga vi är gumman ;P

Men det var inte så smart av mig att jag var och tränade med tanken på att jag är sjuk, och i dag mår jag mycket sämre och det är nog pga av det. Har ännu ondare i halsen och känner mig helt slut i kroppen.

Men jag gick på skolan ändå, hatar att acceptera att jag är sjuk. Och det blir så långtråkigt att sitta hemma själv en hel dag. Hade som tur var en kort dag, fick sluta vid elva pga av att vi var klar med allt på sista lektionen. Så då passade jag på att gå till körskolan och plugga lite.

Och nu sitter jag här och dricker kaffe och äter ballerina kakor. Matilda och elvis kommer snart och då ska vi ta en prommis runt sidsjön i det härliga vädret :)

Ikväll blir det bara lugnt, måste vila upp mig så att jag inte ligger sjuk i helgen!


 
 
matilda

matilda

22 maj 2008 16:08

fan vilka fina bilder gumman :D ååh, melwin är så söt :)

http://matildaw.bloggagratis.se

 
Therese & Melwins mamma

Therese & Melwins mamma

25 maj 2008 10:21

fina bilder på min son.. Han är så söt.. hiihi

http://www.melwinsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Källberg - 28 februari 2009 17:48

Japp nu har jag bytt till blogg.se :D Tycker bloggagratis är så fult och stelt så nu har jag äntligen bytt! Syrran gjorde en jätte fin design men så klart så var jag där och mixtra till det och råkade ta bort allt så nu får det bli en enkel vanlig de...

Av Linda Källberg - 27 februari 2009 12:59

Ååh äntligen är det lov :)   Idag har jag tvättstugan också håller jag på storstäda hela lägenheten. Har nyss dammsugit, dammtorkat överallt så nu är det bara golven som ska skruras! Jag är på ett riktigt städ humör idag känner jag, hehe har ganska s...

Av Linda Källberg - 26 februari 2009 19:35

I dag började vi klockan nio och då hade vi studiebesök på sundsvalls tidning vilket var rätt så kul faktiskt. Eller det var nog bara för att min grupp vann tävlingen om att göra den bästa framsidan på sundsvallan hahaa ;P Vi vann en varsin t-shirt o...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 19:29

Ja nu är det klart att robin ska fara till thailand/indonesien! Han ska dit och hälsa på en kompis och jobba där ett tag, så han far troligen i slutet på april. Och sen får vi se hur det blir om han kommer hem igen efter en månad eller om jag åker ti...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 15:44

I dag började jag inte förns halv två :) Sov till halv tio och då klev jag upp och klädde på mig för att gå ut och gå. Lallalaaa vad härligt det var, kändes verkligen uppfriskande! Älskar att gå ut och gå i raskt takt, lyssna på hög musik och bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards