Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Linda Källberg - 11 oktober 2008 14:10

Äntligen är det helg! :D

Har varit riktigt duktig den här veckan och gått på exakt alla lektioner. Annars brukar det lätt bli att man hoppar över någon för att gå och ta en fika på stan istället eller så stannar man hemma nån dag bara för att man är så skolless.. :P

Igår kväll var jag och kollade på hockey med matilda, robin och danne. Var jätte mycket folk där men matchen var riktigt dålig. Sundsvall låg under stort när det var slutet på andra halvlek så vi for då. Åkte hem till danne och ziri där ziri, ida och sanna var :) Satt och umgicks ett tag där och käkade en massa godis och lite senare for jag, robin och danne ut till henke i viforsen på fest. Satt och drack och surrade en massa med folket där och vid halv två kom ida och sanna och hämtade oss.

Jag och robin for hem och myste och somnade nog inte förns vid tre tiden nån gång :)

I dag har jag varit nere och solat på två bleka, var riktigt skönt att få lite färg på sig igen.

Är hemma hos mamma nu. Har precis satt igång en tvättmaskin och nu sitter jag här och dricker kaffe och äter daimglass ;)

Ska äta middag med mamma lite senare och sen ikväll blir det nog lite vin igen!

Puss på er


Ovido - Quiz & Flashcards