Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Linda Källberg - 25 oktober 2008 17:59

Igår kväll hade jag och robin det hur mysigt som helst! Mamma jobbade så vi var här hemma hos hon och åt mat, drack vin, och kollade ut en massa saker i ikea katalogen som vi ska köpa till lägenheten. Åå jag älskar verkligen att planera hur man ska inreda och så, tycker det är skit skoj :D

Snart så är köket helt klart, förhoppningsvis så kommer vi kunna laga mat där i slutet på nästa vecka.

Och på måndag när jag är ledig ska jag åka ut till birsta och kika på lite grejjor som vi ska ha, bland annat gardinstänger, gardiner, spottlightslampor till köket och hallen, en snygg hallmöbel och lite annat smått och gott :)


I morse klev vi upp vid elva och var jätte frukostsugen så vi for till bageriet i skönsmon och käkade frukost, hur mysigt som helst :D Och när vi satt där kom therese och melwin dit så då satt vi kvar en stund till och pratade lite med dom och sen skjutsade älsklingen mig till mamma och då kom maria och fanny. Jag satt i löshår på fanny och klippte upp det lite, vart jätte fint!

Ska snart gå hem till ziri. Blir myskväll där ikväll med hon, nina och kanske matilda. Vi ska äta tacos och kolla på film, så det blir nog riktigt mysigt :)

Puss!






Ovido - Quiz & Flashcards