Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linda Källberg - 19 oktober 2008 14:13

Igår kring sju tiden skjutsade mamma mig och lisa hem till matilda i haga där hon och rakke var. Vi satt och drack vin och käkade en massa godis och chips, var riktigt mysigt :) Simon och hampus kom förbi en sväng och sa hej också. Och kring ett tiden skjutsade rakke hem mig till robin och matilda och hampus till bk..

I morse vaknade jag vid sju och kunde inte somna om, störande som fan men när älsklingen vaknade blev det en massa mys fram till tolv då han skulle fara och spela match med korpen. Och sen efter matchen for vi ner till biteline och käkade tacobuffe med grabbarna. Och det satt inte fel kan jag lova haha, så jäkla gott :D

Börjar jobba om ca 20 minuter..

Jobbar till åtta ikväll och då blir det bara lugnt, hem och kika på någon film med hjärtat mitt ;)


lisa & jag igår! :P


Ovido - Quiz & Flashcards