Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linda Källberg - 21 oktober 2008 17:11

Igår morse klev jag upp halv sju och fixade mig. Kände mig inte nå pigg alls, hade feber och hosta som bara den men var tvungen att gå till skolan ändå. Blir så mycket frånvaro annars..

Hade samhällskunskap och religion och sen efter lunch for vi till bergsåker och kollade på en musikalteater som var sämst. Jag somnade till och med när jag satt där haha inte likt mig men det var nog för att jag inte kände mig så pigg!

Skulle igentligen träna på kvällen men skippade det så att jag inte skulle bli ännu sjukare. Umgicks med min älskling istället, vi for hem till hans pappa och åt och kollade på gif matchen. Och sen for vi hem (jag körde) haha första gången han fick se mig köra bil :P

När vi kom hem blev det prison break och det var lika spännande som alltid :)

I dag hade vi igentligen studiebesök på mittuniversitetet men det var inget som var intressant för varken mig, matilda och malin så vi tog oss en ledig dag idag och gick och åt lunch med lisa och sanna istället. Mycket mysigare ;)

Men men nu måste jag gå, puss!


Ovido - Quiz & Flashcards