Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Linda Källberg - 30 oktober 2008 12:17

Igår följde jag med mamma och elin ut till birsta en sväng haha blev tredje dagen i rad för mig där ute :P 
Men blev inge shopping för mig igår, följde mest bara med för att göra sällskap och ge lite smakråd!

Sen vid sju när jag och robin skulle åka till gärde och kolla på sundsvallshockey började det snöa :O Haha fy fan vad hemskt det kändes, jag vill verkligen inte ha vinter!

I morse fick jag sova ända till tio utan att någon ringde och väckte mig, så jäkla skönt :P Kände mig riktigt pigg när jag klev upp, tog fram våran nya fina dammsugare och dammsög i alla rum och sen rensade jag tvättkorgen och tog med all tvätt hem hit till mamma :) Så har nyss hett igång en maskin. Blir lite tvättning idag också tänkte jag baka kladdkaka, är så jäkla chockladsugen så då blir det perfekt med kladdkaka till kaffet sen ;)

Ikväll ska jag hem till malin på tjejmiddag :D Kommer bli riktigt mysigt!

Ha en bra dag allihop, puss.

Ovido - Quiz & Flashcards