Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linda Källberg - 18 oktober 2008 11:07

I går morse när väckarklockan ringde vaknade jag med världens feber och ont i halsen som en gris. Hade ingen ork i kroppen alls för att kliva upp så jag somnade om och sov till nio och då tvingade jag mig själv att hoppa in i duschen och fixa mig för att gå till skolan och göra provet som jag hade i religion. Och efter provet gick jag på naturkunskapen som var vår sista lektion och sen gick jag hem till mamma och la mig i ett bad och tog en alvedon och då mådde jag genast mycket bättre!

Vid halv fem kom älsklingen och hämtade mig och då följde jag med han och städa solariet och sen for vi hem och sov en timme vilket vi båda behövde :)

Efter det for vi ner till blåkiosken och köpte mat som vi tog med oss och käkade hos till danne och ziri. Och sen blev det myskväll till idol med dom, käkade en massa chips och dipp också ;)

Planerade även in att vi ska åka på kryssning till riga den 7 december, kommer blir skit kul! :D


I morse vid sju for robin till härnösand för att spela match. Får väl snart ett telefonsamtal av han så man får veta hur det gick :P

Är själv hemma hos mamma nu, ska snart gå upp och göra iordning någon slags frukost/lunch och sen kanske fara och kika hur det går för syrran och dom att flytta. Dom har hållt på flyttat fram och tillbaks nu de senaste åren så nu hoppas jag att dom kommer trivas bra och stanna kvar i skönsmon!

Har fortfarande ont i halsen idag, också har jag fått en jätte jobbig hosta. Hatar att vara sjuk, tar så jävla mycket på krafterna och jag är en sån som inte vill inse att jag är sjuk och göra en massa saker ändå fast att jag borde igentligen borde ligga ner bäddad i sängen..

Aja annars har jag väl inga speciella planer för idag/kväll. Men det brukar väl visa sig till slut ;) Puss på er!


Ovido - Quiz & Flashcards