Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Linda Källberg - 13 oktober 2008 09:52

I lördags åt jag jätte god middag med mamma. Var jätte mysigt att det bara var hon och jag hemma, satt och pratade om verkligen allt!

Vid halv åtta for vi och hämtade matilda och sen for vi ner till ica och köpte en massa godis som vi skulle ha till kvällen och sen skjutsade mamma oss vidare till lisa i bosvedjan. Där hade vi lite förfest, lyssnade på musik och hade riktigt trevligt :)

Lite senare kom rakke, rasmus och jesper och gjorde oss sällskap och kring tolv tiden skjutsade rakke oss in till stan. Jag och matilda gick först in till olearys men där var det dött och då gick vi in på bk istället där nästan alla man kände var. Och det bästa av allt var att min älskling var där :D

Tråkigt att inte lisa kunde hänga med in dit, men snart så blir lillgumman också stor och kan följa med oss in ;)

Var där till typ halv tre och då gick jag, matilda, robin, danne och dennis till max och käkade och sen gick vi hem och sov!

Vart verkligen en lyckad kväll :)

Igår vaknade jag och robin med världens baksmälla, haha snacka om att vi var seg. Låg i sängen fram till ett och sen for vi ner till coffe house med danne och ziri och käkade frukost/lunch. Riktigt mysigt och gott ;)

Sen for jag och jobbade. Gick riktigt bra faktiskt, alla peppade varandra så att vi kom upp till totalbonusen vilket betyder att vi tjänade betydligt mer än vad vi annars hade gjort..

Efter jobbet gick jag hem till mamma och hämtade lite saker och sen gick jag hem till min älskling. Vi låg och kollade på pretty women och bara myste med varandra vilket är bland det bästa som finns :D


Nu sitter jag på samhällslektionen och är hungrig som en varg, blev ingen frukost för mig i morse för att jag sov över typ en timme så nu vill jag bara ha lunch!

Slutar vid tre i dag och då ska jag hem till mamma och elin och äta middag med dom och sen blir det träning. Ska bli grymt kul träna i dag, känner mig riktigt peppad :)

Ovido - Quiz & Flashcards