Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Linda Källberg - 23 oktober 2008 18:05

Igår var jag och tränade med matilda och sanna, var svin skönt men det kändes som att jag fick tillbaks febern när jag sprang så det var kanske inte så bra men men.. Efter träningen for jag och käkade pizza med älsklingen och stoffe och när vi sitter och käkar kommer sanna dit och ska också käka haha vart lite små komiskt med tanken på att vi nyss hade varit och tränat med varandra och ingen av oss visste om att den andra också skulle käka där :P


I dag har det varit en väldigt lång skoldag!

Började med att vi jobbade med vårat uf företag och sen hade vi samhällskunskap och efter det åt vi lunch och sen gick vi bort till hedbergska och hade mössprövning, ghaa vad kul det kommer bli när man ska gå runt och ha på sig den där :D

Sen gick vi på stan en sväng också innan vi hade personlig försäljning och shitt vad vi jobbade på den lektionen, haha man fick typ kramp i handen av allt skrivande :P

Och sen blev klockan tre och då hade vi servering till vardag och fest och det första vi gjorde var att börja göra iordning en massa fika när vi kom dit haha det är alltid jag, matilda och malin som dukar fram fikat som vi ska ha. Fick skit goda mackor, kaffe, ljucie, rulltårta och bullar hahaa, man är typ mätt när man ska hem och äta middag sen efter man varit där ;P

Slutade 20 i sex så har nästan nyss kommit hem. Är ovanligt pigg mot för vad jag brukar vara när man kommer hem så här sent men det är nog för vi har hållt igång och flummat på en heldel idag plus att man blev pigg på allt fika vi käkade!

Ska gå upp och äta mat nu och sen ska jag åka och träna med matilda, är peppad som bara den på att träna på det här passet som är ikväll :D


Ovido - Quiz & Flashcards