Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Linda Källberg - 28 oktober 2008 17:23

Nu har jag inte skrivit på några dagar så tänkte skriva några rader nu om vad jag har pysslat med :)

I lördags kväll var jag hemma hos ziri med hon och nina. Vi käkade tacos, en massa godis också kollade vi på två jätte hemska filmer. Haha jag och ziri blev lite deprimerad av dom :P Vid ett tiden kom robin och hämtade mig och då for vi hem och sov!

Söndagen började med att vi for ner till barista och åt frukost med kg och sen blev det jobb för mig..

Igår var jag ute i birsta med mamma. Handlade en heldel saker till lägenheten, bland annat ett nytt sett sängkläder, gardinstänger, gardiner, skohylla, jackhängare, skurmedel, dammsugare och en massa mer små grejjor! Hittade även ett skitfint barbord där ute också som vi förmodligen ska köpa så fort vi fått kaklet och skåpluckorna på plats.

Blev verkligen en mysdag där ute med mamma, åt lunch tillsammans också :)

Sen på kvällen var jag och älsklingen ut och åt och kollade på gif matchen nere på biteline med danne och ziri. Hur trevligt som helst :D


I dag blev det en tur ut till birsta igen för mig hehe fast idag for jag ut dit med lisa istället för mamma ;P Vi åt lunch och shoppade lite. Jag handlade ett linne och en tröja/topp. Tack för en jätte mysig dag gummsan :)

Nu har jag nyss varit ute och gått runt sidsjön och fy fan vad läskigt det var att gå där själv nu den här tiden. Det var alldeles kolsvart :S

Ska gå upp och äta middag med mormor och elin nu och sen lägga mig i ett varmt bad! Blir bara lugnt ikväll, ska vara här hemma hos mamma tills älsklingen har jobbat klart.

Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards