Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Linda Källberg - 16 oktober 2008 12:49

Igår skulle vi bara ha historiaprovet så jag gick och mötte matilda strax efter ett och då gick vi till skolan och när vi är där är det inte en käft där i från våran klass. Då hade tydligen historialäraren sagt i tisdags när inte vi var där att hon hade skjutit upp provet :O Något less vi blev!

Då gick vi in till stan och fikade istället, alltid lika mysigt :D

Sen blev det middag och plugg på samhällsaprovet hos mamma. Gick riktigt trögt att plugga så till slut gav jag upp och la mig i ett bad och sen kom älsklingen min och hämtade mig och då for vi hem och myste :)

I morse fick jag sms av både matilda och malin att dom inte skulle gå till skolan och göra provet i dag och då kände jag att jag inte heller orka gå dit då med tanken på att det gick skit att plugga igår men sen tänkte ja att jag måste gå dit och försöka göra mitt bästa så jag fixade mig och gick dit. Läraren rättade det på en gång och jag klarade mig precis och fick godkänt, och gud så skönt det känns att ha de provet överstökat med tanken på hur stort det var..

Gick hem hit till mamma på en gång efter jag hade skrivit provet.

Har nyss ätit lunch och surrat med matilda och robin i telefon. Ska gå upp och göra lite kaffe nu och sen måste jag rensa garderoben. Och ikväll blir det till att plugga på religionsprovet som är i morgon! Puss,

Ovido - Quiz & Flashcards