Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Linda Källberg - 14 oktober 2008 16:44

Började tio över tio i morse och då hade vi näthandel i en och en halv timme och sen fick vi lunch och den vart rätt lång för att vi inte skulle ha personlig försäljning så jag, matilda och malin gick in till stan och kikade runt lite. Och efter en stund blev vi kaffe sugna så vi bestämde oss för att hoppa över svenskan och gå och ta en fika på charm istället ;)

Och det ångrar jag verkligen inte att vi gjorde, var jätte mysigt att sitta där och vi pratade om allt mellan himmel och jord tror jag haha. Min och matildas framtid ser väldigt klar ut :P

Vid tre tiden gick vi tillbaks till skolan och hämtade historia boken som ska pluggas i ikväll. Har prov i det i morgon och sen på torsdag har vi prov i samhällskunskap och på fredag i religion :S  Fy fan..

Men men skönt när dom är gjord, det är väl så man får tänka! Har ju snart lov :)


Just ja igår fick jag skolkorten och haha våran klass ser ut som typ en särklass! Vi var sex pers som var med på fotograferingen :O Så jävla pinsamt, ja ni kommer få se själv när katalogen kommer hur mobbad vi ser ut .. :P

Näe nu ska jag gå upp och äta och sätta mig med historian och sen iväg på träning med matilda :D Puss på er!


jag känner mig bara mer och mer kär för varje dag som går :) :)

Ovido - Quiz & Flashcards