Alla inlägg den 1 december 2008

Av Linda Källberg - 1 december 2008 10:42

Halloj :D

I lördags var vi på middag hos robins moster som fyllde 45 år. Åt jätte god mat och hade det trevligt :)

Var där till halv tio ungefär och då for vi ut på alnö till vovsingen och kollade på film och myste!

Igår klev vi upp vid åtta för att robin hade samling nio till sin match. Åt frukost och sen for vi och vi kom inte långt kan jag säga för att det var så jäkla halt. Var varken saltat eller sandat så vi kom inte en meter upp i backen, som tur var så kom en gubbe som kunde hjälpa oss att bogsera upp oss en bit haha shitt hade vi fortsatt att gasa hade bilen hamnat i diket :O

Vi åkte till skönsberg där han hade sin match och då kom mamma och hämtade mig där, följde med hon och elin ut till birsta och storhandlade mat på willys och sen skjutsade hon mig tillbaks till skönsberg till halv elva då matchen började. Dom förlorade med 10-9, riktigt tråkigt men man kan ju inte vinna jämt ;)

Efter matchen så for jag och robin och käkade pizza till lunch och sen for vi hem, duschade och myste lite :)

Sen monterade jag ihop tv bänken HELT SJÄLV haha ni ska bara veta vad stolt jag kände mig. Jag brukar aldrig annars ha någon tålamod till att läsa beskrivningarna utan vill att allt ska vara klart när man köpt det, men det gick och kul var det ;P

Sen på kvällen for vi till max och köpte med oss mat hem som vi åt till wallander. Myys :) Haha snacka om vilken onyttig dag det blev igår, både pizza och hamburgare!


Sitter på skolan nu och har religion. Är typ bland det tråkigaste ämnet som man kan ha..

Men har snart lunch och sen slutar jag. Ska gå till body shop då. Ska jobba lite extra där nu vid jul så vi ska prata lite om det och så :)


Ovido - Quiz & Flashcards