Alla inlägg den 23 december 2008

Av Linda Källberg - 23 december 2008 21:28

Äntligen har jag fått "lov" :D

Jobbade både igår och idag och gud så ont i ryggen jag har, fick verkligen bita ihop idag för att klara av dagen. Kan ju säga att det tar på kroppen att stå vid kassan och slå in julklappar åtta timmar i streck med endast en kvarts lunch :P

Slutade klockan sju ikväll och då hämtade jag robin och niklas på invito och sen skjutsade jag hem niklas innan jag och robin for hem :) Vi sitter här i vardagsrummet nu och myser med en flaska vin och lite ost och kex ;)

Ååh i morgon är det julafton, gud så mysigt :D

Jag tänkte avsluta här nu och fortsätta med våran lilla myskväll!


GOD JUL PÅ ER ;)

Och grattis lisa fisa som blir myndig idag, hihiii äntligen gumman ;P <3


Ovido - Quiz & Flashcards