Alla inlägg den 9 december 2008

Av Linda Källberg - 9 december 2008 12:53

I morse vaknade jag med världens huvudverk, det bara dunkade i huvudet på mig :/ Så idag fick det bli en hemma dag för mig!

Mamma och mormor kom förbi med en alvedon till mig och då blev det genast mycket bättre. Och det var första gången mormor var här, och hon tyckte att vi hade jätte fint :)

Sen bestämde jag mig för att följa med dom ut till birsta en sväng. Vi var på djurmagazinet och köpte lite saker till akvariumet som elin ska få på lördag när hon fyller år. Och fiskarna ska hon få utav mig och robin :)

Sen gick vi in till ica maxi och handlade lite, jag hade lite små saker som jag också skulle köpa där.

Kom hem halv tolv och då värmde jag på en paj till lunch och sen gick jag ner till tvättstugan och kollade om det var ledigt där vilket det var, så nu har jag kört igång tre maskiner. Perfekt att passa på att tvätta idag när jag ändå blev hemma!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika lite på tvn en stund, är ju faktiskt hemma för att jag ska vila haha men det är inte så lätt att bara ligga när man kommer på att det finns tusen andra saker att göra :P 


Jag ska även skriva lite skvaller! Det är nämligen så att jag ska bli moster igen :D Jag har vetat om det någon månad nu men har lovat therese att det inte skulle få komma ut förns nu. Hihii jag tycker att det ska bli jätte roligt och då får melwin ett syskon också vilket jag tror han kommer tycka bli jätte kul :D





Ovido - Quiz & Flashcards