Alla inlägg den 11 december 2008

Av Linda Källberg - 11 december 2008 20:24

Idag blev det en lång och rätt så intensiv dag!

Klev upp 20 över sex i morse, duschade och fixade mig och sen gick jag till skolan och när man kommer dit så är första lektionen inställd. Något less vi blev, hade man ju kunnat sovit två timmar längre :O

Jag, malin och matilda satt oss nere i datasalen och jobbade med religionsarbetet tills samhällen började. Och på den lektionen satt vi i aulan och lyssnade på när polisen hade föredrag om droger.

Sen på lunchen gick vi in till stan och handlade present till sanna som fyller år idag :) Grattis gumman!

Sen hade vi personlig försäljning och efter det gick jag och skrev serveringsprovet lite tidigare än alla andra så att jag skulle hinna till body shop till tre. Har jobbat från tre till sju och det gick jätte bra, börjar bli haj på nästan allt nu :)

Älsklingen kom och hämtade mig när jag slutade så jag slapp gå hem, sötis! Också hade han köpt pizza till oss som vi for hem och åt.

Så nu har vi nyss ätit, känner mig rätt så trött efter den här dagen så blir bara lugnt framför tvn ikväll..


Kommer bli en tuff vecka för mig nästa vecka. För det första så ska jag gå i skolan då, och sen efter jag slutat på dagarna ska jag jobba på body shop ute i birsta måndag-torsdag till åtta på kvällarna och sen på fredag och lördag jobbar jag 11.00-19.00 på body shop i stan. Söndag blir jag ledig och sen jobbar jag måndag och tisdag igen. Haha snacka om vad slut jag kommer bli men det blir pengar ;)

Näe nu ska jag sluta skriva och vara lite social med min pojkvän dom stackars få timmarna vi har kvar av den här kvällen.. Puss :D


Ovido - Quiz & Flashcards