Alla inlägg den 21 december 2008

Av Linda Källberg - 21 december 2008 19:05

Igår jobbade jag till sju. Och gud vad ont jag hade i ryggen när jag slutade, kändes verkligen att man har stått och jobbat sex dar i rad!

Robin masserade mig när jag kom hem och det var så sjukt skönt även fast att det gjorde ont. Skulle behöva få massage lite oftare tror jag ;)

Blev pizza till middag igår, ingen av oss hade någon ork till att laga någon middag så det fick bli pizza haha standard :P

När vi käkat klart for vi hem till robins mamma och hälsade på, drack lite vin och umgicks med dom hela kvällen. Blev att vi sov där i natt :)


Idag har jag varit hem till mammsen och elin och hälsat på. Vi slog in julklappar och fikade, alltid lika mysigt att komma hem till dom :)

Har varit och kollat en stund på robins match på höglunda också, dom vann med 16-0 mot fränsta haha snacka om vinst ;P

Efter matchen for jag och handlade lite till middan. Blev tacopaj idag och gud så gott det var, älskar den maten :D

Nu har jag nyss satt mig ner i soffan och älsklingen har gjort te till oss så vi ska mysa lite framför tvn nu, är reine och mimmi i fjällen på tv4+ :)






Ovido - Quiz & Flashcards