Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linda Källberg - 7 december 2008 14:25

I fredags så var vi på julbord ute på lörudden med robins företag också var allas respektive med. Hade jätte trevligt och gott var det! Nästan för gott, man åt hur mycket som helst och inte nog med det så var det hur mycket olika goda efterrätter också som man inte kunde låta bli haha :P


Igår morse vaknade jag halv nio och då kom jag på att jag var sugen på att åka och träna på passet som var nio så jag väcker robin och säger att ja tar bilen och far och tränar. Haha han trodde jag skämtade men det gjorde jag inte ;)

Var riktigt skönt att köra ett morgon pass, var pigg sen hela dan!

Efter jag duschade for vi ner till coffe house och fikade kaffe och baugette och sen for vi med robins mamma till bolagsverket och var med på deras invigning där. Och gud vad stort och fint det var! Gick runt och svarade på några frågor och sen fikade vi innan vi for hem :)

Vid fyra for vi ut till alnö och kollade på timrå matchen och käkade tacos och sen for vi hem och kollade på film och tog det bara lugnt haha båda somnade i soffan vid elva ;P

Näe nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mer i morgon. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards