Alla inlägg den 16 december 2008

Av Linda Källberg - 16 december 2008 21:20

Jag fick skjuts ut till jobbet utav mormor idag med, hur gulligt som helst :) Jag hatar att åka buss! Började klockan två, var lite mer folk idag än igår så det var kul. Jag älskar när det är full fart, annars blir det att man går i butiken och söker efter jobb och tiden går ju så mycket fortare när det är mycket.

Har fått kört lite bil idag med. Maria ville att jag skulle hämta hennes bil och lasta in paket i den, haha det var lite små läskigt måste jag ju säga.. Tänk om jag hade typ krockat med chefens nya bil, hur skulle det se ut. För så himla hajj tycker jag inte att jag är att köra än, men ja det gick bra som tur var iaf :P

Slutade klockan åtta och då kom min söta mormor och hämtade mig ;)

Nu ska jag kika lite på tv och vänta på att robin ska komma hem!

Puss på er,

Ovido - Quiz & Flashcards