Alla inlägg den 4 december 2008

Av Linda Källberg - 4 december 2008 21:59

I dag har det varit en lång skoldag som alltid på torsdagar!

Hade uf första lektion och sen samhällskunskap och där jobbar vi med droger så idag var vi på kris och hade ett litet möte med dom där. Vi fick sitta och lyssna på dom som jobbar där, vilken bakgrund dom har och så. Och det var riktigt intressant att sitta och lyssna dom!

Efter det hade vi historia och då kollade vi på film och sen hade vi lunch och sen personlig försäljning.

Efter det gick vi in till stan, jag hämtade ut mitt bredband och sen gick vi till serverings lektionen. Haha hade det inte varit för att vi jämt har så kul där hade jag nog inte orkat att gå kvar i kursen med tanken på att den är så lång och att man slutar 20 i 6 :P

När jag slutade for jag hem och åt middag med älsklingen och sen kopplade vi in internet så nu har vi det :D

Har bara varit hemma och tagit det lugnt ikväll, vi har fikat lussebullar och pepparkakor som mammsen har bakat åt oss också har jag klippt robin :)

Ska måla naglarna och städa lite nu innan det är dags för att gå och lägga sig.


Natti natti ;D

Ovido - Quiz & Flashcards