Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linda Källberg - 2 december 2008 11:32

Igår när jag slutade gick jag in till stan med matilda och malin och shoppade ett linne och en tröja. Och efter det gick jag till body shop och gick igenom lite saker och bokade in några dagar som jag ska jobba. Börjar på fredag och då ska jag jobba mellan 10.00-14.00, kommer nog bli riktigt skoj! Tack matilda gumman som har ordnat jobbet till mig :D <3

När robin slutade jobbet for vi till hans mormor som fyllde år. Fikade en massa gofika och umgicks med hans släkt :)

Kom hem vid åtta och då var det bara att börja plugga på personlig försäljning som jag har haft prov på idag.

Gick riktigt bra faktiskt, kommer nog bli ett mvg ;)

Nu har vi lunch och sen svenska. Och vid tre ska jag till frissan och klippa mig!

Har med mig träningskläderna också så efter jag varit hos frissan så ska jag och matilda gå och träna :)


Hahaa jag hittade en gammal bild på mig och matilda när vi ska försöka vara duktig och visa alla hur man gör grodan på träningen ;P

Ovido - Quiz & Flashcards