Alla inlägg den 15 december 2008

Av Linda Källberg - 15 december 2008 22:13

Igår blev det en riktigt skön söndag! Var och tränade halv fem och sen for jag hem och åt middag med älsklingen min och sen låg vi framför tvn resten utav kvällen. Blev precis en sån där söndag som man vill ha ;)


I morse började jag halv nio och slutade vid halv tre och då kom mormor och hämtade mig på skolan för att skjutsa mig ut till birsta på jobbet. Har gått jätte bra, personalen där är lika gullig som inne i stan :)

När jag slutade kom robin och hämtade mig och då for vi och städade solariet och sen köpte vi med oss pizza hem, blev en väldigt sen middag för oss idag så det fick bli nått snabbt. Haha sen jag träffade robin så har det blivit pizza minst en gång i veckan :O Smaalt ;P

Nu har jag nyss kommit ut ur duschen.. Sitter och kikar på prison break nu och sen ska jag gå och sova! Natti natti :)

Ovido - Quiz & Flashcards