Alla inlägg den 18 december 2008

Av Linda Källberg - 18 december 2008 21:56

I morse var jag riktigt klantig och sov över hela tre timmar :O

Matilda ringde och väckte mig vid nio och då var det bara att stuttsa upp ur sängen och hoppa in i duschen! Kvart över tio var jag klar och då for ja till skolan och lyckades hitta en parkering precis utanför skolan.

När jag kom gick jag och matilda och käkade lunch och sen hade vi historia och sen personlig försälning. Sutade strax före två och då for jag raka vägen till jobbet :) Har fått jätte mycket varor så vi hade det vi gjorde kan jag ju säga ;P

Köpte en tacopaj på charm till middag och gud så gott det var, var längesen jag åt det nu!

Vid fem ringde maria och sa att hon behövde mig inne i stan så jag for dit och jobbade mina sista timmar där.

Ska jobba inne i stan nu sista dagarna innan jul och i morgon så kommer jag jobba med matilda. Kommer bli riktigt skoj, hihii kul vi ska stumpan :D


Nu har jag nyss varit till solariet och städat också passade jag på att sola lite ;)

Tänkte fixa lite här hemma nu och sen ska jag försöka komma i säng skaplig tid ikväll så jag är pigg i morgon.

Puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards