Alla inlägg den 8 april 2008

Av Linda Källberg - 8 april 2008 16:15

I morse fick jag gå själv till skolan för matilda hade ont i halsen och skulle stanna hemma. Hade en ganska lång lektion och sen fick vi två och en halv timmes hål, så då gick jag och malin in till stan och kikade lite. Satt oss på charm ett tag och fördröjde tiden lite ;) Sen gick vi tillbaks och hade engelska, haha vi var fyra pers på lektionen så då satt vi typ bara och pratade med läraren.

Blää nu har vi två stora prov på torsdag och fredag, gruvar mig som fan på att börja plugga på dom..

Ikväll ska jag gå ner och sola med lisa och sen ska vi gå och träna. Kanske matilda hänger på också om hon inte har allt för ont i halsen.

I morgon fyller min älsklingsmalin år så då ska vi gå ut och äta lunch och sen på lördag ska vi gå ut och fira hon riktigt. Kommer bli riktigt kul!

Nu ska jag äta, puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards