Alla inlägg den 29 april 2008

Av Linda Källberg - 29 april 2008 21:31

I kväll har jag varit och solat med matilda, men det blev bara några minuter så man inte är allt för bränd i morgon. Sen gick vi till träningen, var skit jobbigt att träna ikväll för jag har sån träningsverk i kroppen sen igår, men jag bet ihop och körde på ändå. Det sägs att det är bra att träna när man har träningsverk ;P

Nu ska jag ta mig ett bad, sen blir det bara fika och gå och lägga mig. Känner mig helt slut, plus att jag vill vara pigg i morgon :) Natti !


Av Linda Källberg - 29 april 2008 17:01

I morse mötte jag matilda kvart över åtta och då gick vi till skolan och hade nationellt prov i engelska. Det gick ju som det gick det, haha jag är så jävla sämst på engelska :P

Slutade vid elva och då åt vi lunch och sen gick vi in till stan en sväng. Jag köpte ett linne och ett par örhängen!

Sen när jag kom hem satt jag och pratade i telefon med lisa ett bra tag om allt och ingenting, som vanligt det haha.. Sen hade jag tänkt att sätta mig med teorin men då kom mormor hit och hon hade köpt med sig stora choklad muffinsar som vi fikade istället ;P


Kollade nyss på vädret och det skulle bli lika dant väder i morgon som det är i dag så det var ju bra. Synd bara att det blåser så kallt men huvudsaken det inte regnar säger jag..

Blir grillning och fest i morgon iaf ;)  Men nu ska jag äta mat!

Puss på er ,





Ovido - Quiz & Flashcards