Alla inlägg den 17 april 2008

Av Linda Källberg - 17 april 2008 16:25

I morse skrev jag nationellt prov i engelska, haha aa det gick som det gick med det..  Sen blev det en timmes hål fram till lunch, ganska drygt men sen fick vi mat och det var tacos i dag. As gott, jag som har varit sugen på det hela veckan ;P

Annars så har vi suttit i aulan hela dagen och lyssnat på "fråga olle", haha skön gubbe! Men det blev lite drygt att sitta och lyssna så länge, man blev rätt trött av det. Man annars var det helt okej, kul att göra lite annat i skolan än att jobba..

När vi slutade gick jag med matilda och malin in till stan, matilda skulle köpa nå grejs till hennes löshår och sen så gick vi hem. Nu känns det verkligen som att våren är på väg, hoppas bara att det håller i sig. Man blir så mycket gladare och piggare när det är fint väder :)

I morgon ska jag nog vara hemma i från skolan, känner att jag måste sova ut plus att jag börjar jobba klockan tre till åtta och efter det blir det utgång så måste få vila ut mig så jag orkar med kvällen :P

Nu ska jag gå upp och dricka lite kaffe och kika på tv en stund innan det är dags för träning, tjiiing !


Ovido - Quiz & Flashcards