Alla inlägg den 12 april 2008

Av Linda Källberg - 12 april 2008 12:19

I dag vaknade jag halv nio och var jätte pigg, försökte somna om men det gick inte. Så då klev jag upp och gjorde iordning frukost och kollade på tvn, men det vara bara en massa skit där så stängde av den och fick för mig att jag skulle ut och springa. Haha jag vet inte vad som hänt med mig jag kan inte sitta still längre, jag blir rastlös på en gång jag inte har någonting att göra..

Var iaf jätte skönt att komma ut och springa av sig lite energi, var inte så mycket folk ute den tiden heller. Jag mötte några som verkade va på väg hem ifrån festen sen igår haha dom måste ju ha tyckt att jag är sjuk som är ute och springer halv tio på en lördagmorgon :P

När jag kom hem städade jag mitt rum, gjorde ren speglarna och skurade golvet så nu är det fint där inne.

Matilda kommer hit lite senare, ska göra oss ordning tillsammans inför kvällen. Ska ju ut och fira malin som fyllde år här i veckan, så vid sex ska vi ner och träffa brudarna på biteline och sen blir det feest! ;)

Ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort ikväll också vilket jag alltid brukar glömma ;P

Men nu måste jag gå upp och göra lunch innan jag hungrar ihjäl. Puss :)


Ovido - Quiz & Flashcards