Alla inlägg den 19 april 2008

Av Linda Källberg - 19 april 2008 18:15

Igår när jag kommer till jobbet är det världens kaos där! Hon som satt som ansvarig i torsdag hade inte gjort ett skit av det hon skulle så det blev ju en massa extra jobb för mig bara för att hon haft "lekstuga" på jobbet :O Jag blev även tvungen att sitta och boka också eftersom det hade blivit så lite bok i torsdag. Kändes verkligen inte alls nå kul, vi som jobbade igår fick slita som fan för att komma i kapp allt. Jag kände mig som värsta sten hårda chefen över bokerskorna, haha dom fick knappt ta någon rast :S Men vad ska man göra då, jag var ju så illa tvungen eftersom jag som hade ansvaret att vi skulle få in många bokningar..  Har sån jävla lust att säga upp mig nu, men samtidigt så när det går bra så tjänar man jävulst bra med pengar där. Det är det ända som stoppar!

Aja nog om jobbet, när jag slutade gick jag hem och fixade mig inför kvällen och sen gick jag med lisa till matilda. Vi satt hemma hos hon och drack lite och hade allmänt trevligt tillsammans :) Och när vi blev lite rund om fötterna gick vi ner till primero, jag och matilda gick in först medans lisa stannade utanför för att vänta på att jag skulle komma och stämpla av mig på hon så hon också skulle komma in men aa jag vet inte vi tappade bort varandra och min mobil var helt cp igår så gick inte att ringa hon heller. Men tur att hon hade haft kul ändå ;P

Det var väl inte så jätte kul där inne, var så jävla lite folk men det blev lite dans iaf. När jag kom hem ställde jag mig och gjorde taost haha jag var så jäkla hungrig :P


I dag har jag inte gjort nånting, har varit seg hela dagen och haft världens huvudverk. Inte så konstigt med tanken på att jag drack en vinare och två cider igår ;O

Ska snart äta tacos och sen ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Mamma ville att vi skulle hyra film och köpa godis och ostbricka ikväll så det blir mys, var ett bra tag sen jag var hemma och umgicks med hon och elin nu!



Ovido - Quiz & Flashcards