Alla inlägg den 9 april 2008

Av Linda Källberg - 9 april 2008 20:56

I dag hade vi först svenska och engelska och sen gick jag, malin och matilda och åt lunch på coffe house :) Var riktigt gott och mysigt, synd bara att det är så jävla kallt att sitta där nere. Vi satt och frös hela tiden så vi blev inte där så jätte länge, tog oss en runda på stan istället.

Efter ett tag tog matilda bussen hem för att hon fick feber, lillvän du måste bli frisk till helgen! Jag och malin gick tillbaks till skolan och hade data och sen gick jag in till jobbet en sväng för att gå igenom lite med maria inför nästa vecka..

Började plugga på provet som vi har i småföretagande i morgon nästan på en gång när jag kom hem, fick in typ halva så då bestämde jag mig för att ta en paus och gå och träna.

Har nyss kommit ut ur duschen, ska göra iordning lite fika och fortsätta med pluggandet nu. Byee ;)

Ovido - Quiz & Flashcards