Alla inlägg den 13 april 2008

Av Linda Källberg - 13 april 2008 19:21

I dag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, har legat och kolla på tv och ätit ostkrokar. En riktig bakisdag har jag haft ;P

Började jobba klockan fyra så sitter här nu och skriver in lite visningar som bokerskorna har bokat in. Slutar om en timme och då ska jag hem och göra ansiktsmask. Får dåligt samvete när jag sovit med sminket på vilket jag nästan jämt gör när jag festat.. Inte för att jag får finnar eller så av det men ändå det känns inte så fräscht!

Har även ringt mammsi och beställt annanaspaj tills ikväll, så det blir till att äta de och se på film. Tror det skulle vara någon bra komedi på trean klockan nio så kanske kollar på den ;)

Men nu ska jag jobba vidare, puss på er !


Av Linda Källberg - 13 april 2008 14:37

Igår kom matilda till mig och då gjorde vi oss ordning tillsammans, tjuvstartade lite med att dricka en varsin cider och lyssnade på musik. Haha vi var verkligen peppad inför kvällen ;) Strax före sex mötte vi lisa och jenny och då gick vi ner och träffade resten av brudarna på biteline. Vi var 13 stycken tror jag så vi blev ett gäng! När vi hade ätit klart sjöng vi för malin och gav hon presenterna. Vart inte där så länge som vi hade tänkt oss pga av att vi blev utslängda hahaa så jävla fult, bara för att dom som inte fyllt 18 "smakade" cider av oss som var 18 :P Aja det var bara att betala och gå där ifrån haha..

Då gick vi hem till lisa och förfestade, körde en massa lekar och så, sen drog vi vidare på fest här på södermalm! Tack för en trevlig kväll tjejor :)


Ovido - Quiz & Flashcards