Alla inlägg den 15 april 2008

Av Linda Källberg - 15 april 2008 16:44

I morse var jag så sjukt trött när klockan ringde, hade tankarna på att stanna hemma men duktig som jag var så klev jag upp och hoppa in i duschen ändå! Åt frukost och fixade mig och sen gick jag till skolan vid tio. Hade marknadsföring B, fick tillbaks provet som jag gjorde i fredags. Blev ett mvg minus så det var ju bra. Annars så har vi haft en lång och dryg dag i dag..

När jag kom hem skulle mamma fara och jobba så jag åkte på vara barnvakt tills mormor skulle komma. Så då bestämde jag och elin oss för att göra våffler ;P

Nu sitter jag här och är proppmätt och har nyss beställt en elvine jacka på zoovillage. Har kollat runt lite på bikinisar också men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för nån, hittade en på nelly men då var såklart min storlek slut så måste kika vidare på någon annan.


Och tack micke för att du har fyllt på så jag kan lägga ut fler bilder här, super gulligt av dig :) Kan ha 500 bilder nu så ska se till att knäppa en massa som jag kan lägga ut.

Men nu ska jag gå, puss!


jackan som jag beställt ..

Ovido - Quiz & Flashcards