Alla inlägg den 16 april 2008

Av Linda Källberg - 16 april 2008 18:32

I dag på lunchen gick vi in till stan en sväng, matilda bokade klipp tid och jag köpte ett skit sött linne på gina. Gud det var jätte mycket folk som satt på torget och åt glass i solen, såg hur härligt ut som helst :)  Vi var tvungen att gå tillbaks till skolan och ha affärside och data, svin dryga lektioner..

När jag kom hem gjorde jag några mackor som jag proppade i mig och sen gick jag ner till jobbet. Är ganska mycket som ska göras ikväll!

Sötmatilda kom in hit en sväng förut också och visade hur fin hon blev i håret efter hon varit hos frissan :)

Nu har jag nyss varit på ica med sandra och köpt en paj som jag sitter och äter på.

Slutar halv tio och då ska jag hem och sova så jag kommer upp i morgon, har nationellt prov i engelska halv nio i morgon bitti och då gäller det att komma i tid vilket jag och matilda är sämst på haha ;P

Men nu ska jag äta klart och jobba vidare, puss

Ovido - Quiz & Flashcards