Alla inlägg den 23 april 2008

Av Linda Källberg - 23 april 2008 14:02

Känns som att det var en evighet sen jag satt här nu, har fått nå virus skit på datorn hemma som vi inte fick bort så nu har vi lämnat in den på nått ställe men får förhoppningsvis tillbaks den i morgon :)

Lite kort om vad jag pysslat med de här dagarna..

I måndags var det skola som vanligt och sen blev det träning med brudarna och det var grymt jobbigt men jävligt skönt!

I går när vi hade lunch gick jag, matilda och tilda in till stan. Jag köpte flippflopp, strandväska, body butter, deodurant och lite grejjer. Måste ju börja inhandla lite av det jag ska ha med mig till spanien ;)

När vi slutade tog jag bussen upp till lindgården på en arbetsintervju så ska dit nästa fredag och prova på och se hur jag tycker det är att vara där. Sen kom mammsi och elin och hämtade mig, for ut till birsta en sväng. Köpte en par tygskor och sen for vi hem och åt mat. På kvällen blev det en prommenad runt sidsjön med lisafisa!


Sitter på datalektionen nu, orkar verkligen inte jobba vill bara gå ut och sätta mig i solen och äta en mjukglass. Så jävla underbart väder :D

Men måste väl jobba på här, puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards