Direktlänk till inlägg 27 april 2008

söndag

Av Linda Källberg - 27 april 2008 12:21

Igår blev det utgång! Började med att matilda kom hit, vi drack en varsin cider och fixade oss lite och sen gick vi till statoil och köpte en blombukett som vi gav till andreas eftersom vi skulle på födelsedagsfest hos han :)

Blev där fram till halv ett, då tog vi en taxi ner till stan. Blev att vi splittrade lite på oss, lisa och andreas gick på svenssons och jag, matilda, david och alex gick in på bk. Hade skit kul där inne, dansade och hade oss. Träffade söt malin och en massa fler där också ;) Synd bara att vi kom dit så sent och att inte lisa var med in, men annars var det en riktigt kul kväll..


Nu har jag nyss badat och gjort ansiktsmask. Känner mig skit seg i dag, höll typ på att somna i badet :P

Jag måste ha tappat bort mitt legg igår, hittar de varken i väskan eller i jackan :/ Drygt som fan, måste jag använda passet tills jag gjort ett nytt legg.

Aja, men nu ska jag gå upp och äta nått och lägga mig i sängen och kika på någon film.  Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Källberg - 28 februari 2009 17:48

Japp nu har jag bytt till blogg.se :D Tycker bloggagratis är så fult och stelt så nu har jag äntligen bytt! Syrran gjorde en jätte fin design men så klart så var jag där och mixtra till det och råkade ta bort allt så nu får det bli en enkel vanlig de...

Av Linda Källberg - 27 februari 2009 12:59

Ååh äntligen är det lov :)   Idag har jag tvättstugan också håller jag på storstäda hela lägenheten. Har nyss dammsugit, dammtorkat överallt så nu är det bara golven som ska skruras! Jag är på ett riktigt städ humör idag känner jag, hehe har ganska s...

Av Linda Källberg - 26 februari 2009 19:35

I dag började vi klockan nio och då hade vi studiebesök på sundsvalls tidning vilket var rätt så kul faktiskt. Eller det var nog bara för att min grupp vann tävlingen om att göra den bästa framsidan på sundsvallan hahaa ;P Vi vann en varsin t-shirt o...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 19:29

Ja nu är det klart att robin ska fara till thailand/indonesien! Han ska dit och hälsa på en kompis och jobba där ett tag, så han far troligen i slutet på april. Och sen får vi se hur det blir om han kommer hem igen efter en månad eller om jag åker ti...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 15:44

I dag började jag inte förns halv två :) Sov till halv tio och då klev jag upp och klädde på mig för att gå ut och gå. Lallalaaa vad härligt det var, kändes verkligen uppfriskande! Älskar att gå ut och gå i raskt takt, lyssna på hög musik och bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards