Alla inlägg den 1 september 2008

Av Linda Källberg - 1 september 2008 16:00

Igår när jag slutade jobbet gick jag hem till robin och hade det mysigt. Han hade köpt ostkrokar och grejer som vi åt framför tvn. Och det är som han säger att vi har det mysigare och mysigare för varje dag som går. Känns hur härligt som helst att man har träffat någon som man trivs så bra med och det pirrar fortfarande i magen när jag är med han även fast vi umgås med varandra varje dag. Det är det som kallas kärlek :D


I dag är det måndag igen och guud så less jag är på skolan redan! Har så sjukt tråkiga ämnen nu och vi har knappt någon sovmorgon plus att vi slutar sent varje dag.. Känns tråkigt att man redan känner sig less, terminen har ju liksom knappt börjat men men man får väl bita ihop det är ju trots allt sista året nu och folk säger att man ska ta vara på det :P

Slutade vid tre i dag, då gick jag hem till robin och bokade en tvätt tid åt han och sen gick jag hem till min kära mamma som hade maten klar tills jag kom. Så nu är jag propp mätt kan jag lova!

Ska dricka en kopp kaffe och kika lite i den nya ikea katalogen med mamma strax och sen i väg på träningen. Och efter det ska jag till min snygging ;)


Ovido - Quiz & Flashcards