Alla inlägg den 15 september 2008

Av Linda Källberg - 15 september 2008 12:51

I morse när väckarklockan ringde så kände jag verkligen inte för att kliva upp. Har inte sovit ut någonting i helgen så då bestämde jag att jag måste ta en sån dag i dag :P

Älsklingen for till jobbet vid sju och då somnade jag om och sov till halv tolv, hur skönt som helst! Känner mig riktigt utvilad :)

Har precis satt på kaffet så ska gå upp och fixa resten av frukosten strax och sen måste jag städa mitt rum. Har typ halva min garderob i sängen haha gud jag skäms när jag ser hur stökigt jag har! :S

På fredag åker robin till turkiet med sin familj och blir där en vecka. Kommer att bli riktigt tomt utan han! :/

Men tur det bara är en vecka säger jag, känns som att det kommer gå fort ändå med tanken på att jag kommer ha fullt upp med skolan, träningar och kompisarna :)  

Näe nu skriker min mage efter frukost så måste kila nu.. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards