Alla inlägg den 9 september 2008

Av Linda Källberg - 9 september 2008 14:40

I morse hade vi sovmorgon men jag vaknade halv sju när älsklingens väckarklocka ringde, och då låg vi och myste en stund innan han for till jobbet och sen var det kört för mig att somna om så jag låg och kolla på tv typ en timme innan jag klev upp och fixade mig.

Mötte matilda vid tio och sen gick vi till skolan och hade näthandel och personlig försäljning. Käkade lunch och sen gick vi till checkers för att matilda skulle köpa teoripaket också bokade hon in en körlektion. Sen hade vi världens hål på nästan tre timmar och då blev det en fika på charm med hon och malin :) Också köpte jag ett par nya träningsbyxor, hittade äntligen ett par som jag tyckte om. Har letat typ ett halv år nu tror jag men har inte hittat några som jag tyckt om, älskar dom jag har men har blivit ett hål i dom och det är ju inte så snyggt ;P

Sen orkade vi inte vänta på stan och gå på sista lektionen som börjar typ nu utan vi gick hem i stället.

Ska gå och träna med matilda vid fyra och sen efter vi tränat ska vi gå och kolla på robins innebandy match!

Men nu ska jag gå upp och äta något. Puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards