Alla inlägg den 21 september 2008

Av Linda Källberg - 21 september 2008 09:50

God morgon :D


Igår blev det en rejäl tvätt dag, tvättade lite av mina kläder men för det mesta var det robins alla smutskläder som låg typ överallt runt hela lägenheten, plus våra sängkläder. Tror det blev sex/sju maskiner innan det var klart haha.. ;P

Var till syrran, micke och melwin och hälsade på en stund också. Blev en massa bus med charmtrollet mitt som jag hade länktat efter, och sen blev det kladdkaka och kaffe till fika :)

Och igår kväll for jag hem till matilda och milla och hade myskväll med dom. Vi kollade på film och käkade en massa chips och godis. Var verkligen super mysigt! :D

Känns kanon att ha varit nykter en hel helg, har nog inte varit det sen i vintras någon gång :O Shit vad hemskt det där lät men det är tyvärr sanning! Ska försöka ha fler nyktra helger fram över för det har varit grymt skönt, känns som att man behöver det i mellan åt också..  ;P


Men nu ska jag gå upp och äta lite frukost och sen beje mig in i duschen. Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards