Alla inlägg den 14 september 2008

Av Linda Källberg - 14 september 2008 15:52

Igår blev det utgång. Började med att matilda kom till mig vid sju, satt och drack vin och surrade om allt man kan tänka sig haha :) Vid nio kom vi på att vi var godissugna så jag ringde mamma och bad hon köpa med sig lite godis åt oss när hon for från jobbet. Så blev en massa godisätning innan vi begav oss ner till stan.

När vi kom ner gick vi först in till stefan och hälsade på han när han jobbade och sen vidare in till primero! Och där inne hade jag skit kul, träffade verkligen alla möjliga. Trevligt trevligt :)

När klockan var halv två blev jag robinsjuk haha, så jag bestämde mig för att gå hem och krypa ner under täcket med han. Han hade gått hem vid tolv och lagt sig för att han skulle vara pigg i dag eftersom han ska spela match!

I morse vid halv åtta vaknar jag av att robin ligger och pussar mig i nacken, hur mysigt som helst :D Sen blev vi vaken haha snacka om tidig morgon det blev, båda var jätte trötta men tyckte det var mysigare att ligga och mysa med varandra än att somna om ;)

Vid tio ungefär ringer danne till oss och vill bjuda oss på frukost. Så vi gick ner till han och siri och då hade dom dukat fram en massa fika, så himla söta :) Vi blev kvar hos dom hela dan, kollade lite på tv och hade riktigt trevligt. Dom är verkligen hur gulliga och trevliga som helst :)

Vid halv tre skjutsade robin mig till jobbet och sen for han till huddik för att spela match. Håller tummarna på att ni ska vinna gubben!

Ska fortsätta jobba på här, är ganska mycket som ska göras i dag..

Kram på er,


Se så stor mosters charmtroll har blivit. Tyckte det bara var någon månad sen jag var på bb och hälsade på hehe och nu fyller han ett år bara om nån vecka. Shit vad fort tiden går!

Ovido - Quiz & Flashcards