Alla inlägg den 3 september 2008

Av Linda Källberg - 3 september 2008 17:49

Igår blev det skola och sen vid sju hämtade jag upp matilda och då for vi till robin och lämnade lite saker och sen ner till två bleka och solade en snabbis innan vi for och tränade. Var på brädpass och fy fan vad jobbigt det var! Kändes verkligen att man inte har samma styrka i kroppen som man hade innan sommarn började..

När träningen var klar for vi hem i spöregnet och sen gick jag hem till robin och duschade och myste med han :D

I morse när jag och matilda var på väg till skolan får jag ett sms av malin att första lektionen är inställd, fan vad less vi blev då. Hade kunnat sovit en timme till, men men då gick vi hem till matildas söta mormor som bor mitt i stan. Var där till elva ungefär, sen gick vi och åt lunch med malin på charm. Riktigt mys dag blev det i dag, satt där fram till tre typ ;P

När vi var klar på stan gick vi hem till robin och hämtade mina träningsbyxer och sen hem till matilda så hon kunde byta om och sen tog vi oss ett varv runt sidsjön :)

Nu har jag precis käkat middag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta nu, lite sugen på att åka ut till birsta men får se vad det blir! Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards