Alla inlägg under april 2008

Av Linda Källberg - 4 april 2008 17:10

I dag har jag haft en riktig mysdag med matilda på stan! Käkade lunch, pratade en massa också blev det lite shopping. Malin kom och umgicks lite med oss ett tag också :)

Nu har jag precis kommit hem, ska gå upp och hjälpa mammsen med maten snart och sen blir det bara lugnt ikväll eftersom jag ska jobba i morgon. Kanske blir att man ser på nån film och så.. 

Puss & kram :)


Tack för i dag matilda <3



Av Linda Källberg - 3 april 2008 21:35

I dag har jag och matilda varit jätte duktiga i skolan, har gjort hur mycket som helst på alla lektioner. Haha vi har varit som nå små plugghästar ;P

Slutade halv tre och då gick vi hem i det tråkiga och dystra vädret..

Ikväll har jag varit och tränat med sötpropparna matilda och jenny!

Sen kom jag hem och la mig i ett bad, gjorde peeling på kroppen och så. Hur skönt som helst! Tänkte gå upp och fika lite nu och kika om det är nå på tvn,              Puss & go´natt :)


vad fan har hänt med er ? jag trodde vår vänskap var bättre än så här, tycker det är så sjukt dålig stil av er. Fy fan! :S

Av Linda Källberg - 2 april 2008 16:58

I dag är det prick två månader kvar tills vi åker ;) Trallalaaa vad jag länktar ..

Av Linda Källberg - 1 april 2008 18:38

I morse klev jag upp och duschade och fixade mig. Vid tio tiden gick jag och mötte matilda. Då fick man riktiga vårkänslor kan jag säga, solen skinde och det var hur skönt som helst ute. Man behövde typ inte ens ha någon jacka :)

Dagen har varit bra förutom att jag har haft en sån fruktansvärd huvudverk hela dan! Har varit skit drygt :/ Men när jag kom hem tog jag en alvedon och en kopp kaffe och då gick de över på en gång så det var ju skönt.

Lagade mat tills mammsen och elin kom hem, blev pasta med gorgonzola. Var riktigt gott, börjar bli haj på att laga mat nu jag haha ;)

Men nu ska jag gå, puss !

Ovido - Quiz & Flashcards