Alla inlägg den 4 december 2007

Av Linda Källberg - 4 december 2007 12:47

Igår när jag slutade gick jag en sväng på stan, köpte underkläder och ett par stövlar. Haha det gick inte på mer än en kvart att handla de, jag hoppade över att prova. Hade ingen tid, tog min storlek och hoppades på att de skulle passa bra hehe första gången i mitt liv jag köpt ett par skor utan att prova :P Jag blev kär i dom så var tvungen att köpa dom igår även fast jag var stressad, men när ja kom hem och provade dom så passade dom jätte bra :)

Sen skyndade jag mig till nagelkliniken och fixade en nagel. Tappade ju en i lördags, vette tusan hur det gick till men vipps så lossnade den bara :O Mamma kom och hämtade mig så jag skulle hinna till mötet på jobbet. Sen hann ja bara hem och slänga i mig mat och fara i väg till träningen med matilda :)

När jag kom hem blev det  bada och se på prison break. Sen for jag hem till calle och umgicks lite med han. Haha jag hann med mycket igår jag ;P


I dag är jag hemma, är trött och ja kände förut att om jag ska orka jobba i kväll vilket jag måste göra så var det nog lika bra att vara hemma och vila nu på dan ..

Ska gå upp och göra lite tacos till lunch nu sen tror jag att jag ska byta sängkläder och fixa lite. Haha jag är hemma för att jag ska vila, men jag kan fan inte sova på dan. Det känns fel, lika bra att hålla sig uppe tills kvällen kommer! Eller hur matilda ? ;D



Ovido - Quiz & Flashcards