Alla inlägg den 31 december 2007

Av Linda Källberg - 31 december 2007 11:09

Good morgon gott folk :)


Då är det bara några timmar kvar på det här året, shitt vad fått det har gått :O Jag kommer ihåg nyår i fjol som om det vore igår :P Då var först alla tjejor hemma hos carro och åt tacos, sen splittrade vi på oss. Jag,matilda och lovisa for till rude och festade. Vi dansade typ hela kvällen och träffade många kända ansikten haha ja herregud :P

Också delade jag,fredrik och matilda på champang, usch jag kommer ihåg vad äckligt jag tyckte det var haha! Slutade med att matildas pappa skjutsade hem matilda, mig och fredrik. Glömmer aldrig den natten!


Jag har haft ett jätte bra år, har gjort sjukt mycket kul. Sommarn var helt klart den bästa :)

Och nästa år ska bli ännu bättre, har jätte mycket att se fram i mot :)


Nu sitter jag och väntar på att lisa ska komma hit, ska fixa håret på varandra. Sen ska jag väl vänta in kvällen ..

Jag,lisa och andreas ska laga mat här hemma och mysa. Senare vandra vidare på fest :)


Men ni får ha en bra nyårsafton för det tänker då jag ha!  ;) puss&kram


Ovido - Quiz & Flashcards