Alla inlägg den 30 december 2007

Av Linda Källberg - 30 december 2007 13:40

Tänkte berätta lite om helgen!


I fredags var jag, lisa, sanna, lovisa, matilda s och lotta och bubbla och bastade på sol & pool. Vi hade det riktigt mysigt och vi vart lite små full ;P När vi varit där i lite mer än två timmar tog vi bussen till haga och där var vi hela kvällen och festade. Hade en mycket trevlig kväll :)


I går på dagen var jag bara hemma, låg och läste min bok som jag fick i julklapp. Den nakna sanningen om linda rosing, den är hur bra som helst! Jag har alltid hatat att läsa böcker, tycker att det är skit tråkigt men jag älskar såna här böcker som är sanna. Linda beskriver om sitt liv, om sin barndom och om hennes ungdom, när hon blev misshandlad, våldtagen, om hela hennes väg till att hon blivit den hon är i dag, och vad som fick hon att göra bröstförstorning och en massa mer. Det är riktigt intressant och kul att läsa, jag började läsa den igår och jag kunde inte lägga ifrån mig den så det blev att jag läste ut den på nån timma haha :P


Jag hade tänkt att bara vara hemma hela kvällen. Men så ville timmy att jag skulle kolla på film med han, så mamma skjutsade mig till han. Haha vi såg tre stycken ;P Blev att jag sov kvar där! Och nu har jag nyss kommit hem i från han.

Ska gå upp och äta lite, börjar jobba klockan tre. KUL :D Eller så inte!




Ovido - Quiz & Flashcards