Alla inlägg den 28 december 2007

Av Linda Källberg - 28 december 2007 17:51

I dag vaknade jag med feber och ont i halsen.

Men så hade jag lovat följa med lisa ner till stan så jag sminkade på mig lite och gick ner med hon. Usch jag var alldeles svettig ner jag kom ner till stan även fast jag tagit en alvedon :/


Nu har jag nyss ätit tacos. Ska gå upp och packa lite snart, sen gå ner och bubbla och basta med tjejorna. Myys, ska sitta där och dricka lite cider och snacka lite skit ;)  Sen får vi se vart vi ska, men det lär ju märkas! Jag orkar inte sitta hemma även fast jag är sjuk, antingen blir det väl värre i morgon eller så blir det som för matilda i lördags. Hon var jätte sjuk när vi skulle festa men så dan efter var allt borta, haha ungefär som att spriten var medicinen ;P      puss ´


jag kanske bara inbillar mig ..  :O


Ovido - Quiz & Flashcards