Alla inlägg den 21 december 2007

Av Linda Källberg - 21 december 2007 22:54

I dag har jag varit nere på stan. Gick först en sväng med malin och lovisa, handlade lite presenter till lisa eftersom hon fyller år på söndag men det blir kalas i morgon ;)

Efter det gick jag med lisa, vi åt en varsin baugette på charm. Var riktigt mysigt att sitta där och titta på allt folk! Sen handlade vi lite julklappar, så nu är jag äntligen klar med allt! Det var nästan jobbigt att gå på stan i dag, folk över allt, köerna var svin långa och folk trängdes hit och dit. Träffade matilda och maja en sväng också, ååh sötnosar :)

Sen for vi ut på birsta en sväng, haha det var lika mycket folk där :O

Efter en stund kom Mamma och då gick vi och köpte en ny säng till mig, fick vänta ett bra tag tills vi fick den i från lagret. Haha jag och lisa orkade inte stå på benen, var svin trött så vi satt oss i vagnen som nå små barn hahaa ;P

Kom hem typ halv sex och då for mamma och handlade kebabtallrik åt oss, mumms! Sen kom mormor hit och hälpte till att montera ihop min säng, jag orkade inte ens kolla på beskrivningen. Har verkligen ingen tålamod till sånt där haha killgöra ;P Jag satt och pratade i telefon med matilda i stället, mycket roligare hehe!

Nu har jag äntligen fått iordning i mitt rum, har möblerat om lite, bytt sängkläder och så. Det vart skit fint, är verkligen jätte nöjd med sängen. Tack mammsi ;D


Jag är helt slut efter den här dagen, har inte suttit still en sekund förrutom när vi satt på charm och åt. Hade på mig högklackat också så har jävligt ont i fötterna :P Ska gå upp och poppa popcorn nu och kolla på en film som vi hyrt! Sen kommer jag nog somna ganska så fort, svider i ögonen så trött är jag haha det är fan jobbigare att vara ute och julhandla en hel dag än att vara i skolan :P     Dröm sött,  puss!


Ovido - Quiz & Flashcards