Alla inlägg den 14 december 2007

Av Linda Källberg - 14 december 2007 20:26

Sitter nu här ny badad i mina mjukisbyxor och linne med mystofflorna på. Dricker alkoholfri cider och äter godis. Är helt själv i kväll, mamma jobbar och elin sover hos mormor. Ganska så skönt, kan jag spela hur hög musik jag vill utan att behöva ta hänsyn till någon. Men nu börjar det dra ihop sig till kvällen och jag är väldigt rastlös, är fest sugen men varken jag eller mina kära vänner har hört om någon fest så det blir inget av med det. Och på krogen får jag inte gå in på förren om en månad, är ju bara barnet än ;P Haha mobbat!


Jag sitter och tänker på en massa minnen, vissa är roliga medan andra bara är jobbig att tänka på.. Jag skulle kunna skriva upp hur mycket som helst, men det orkar jag inte!  Ska gå upp och kolla på tv nu, puss :)


det har gått över ett halv år.. allt har kännts så bra tills nu, jag trodde det var helt över, men tydligen inte :S Om du bara kunde sluta höra av dig skulle det här bli mycket lättare!! Du förstör för både dig och mig, speciellt när läget är som det är just nu.. Fattar ingenting .. ?


Ovido - Quiz & Flashcards