Alla inlägg den 20 december 2007

Av Linda Källberg - 20 december 2007 16:59

Äntligen lov! ;)

I morse skjutsade mormor mig ner till charm, hämtade tårtan och sen for jag upp till trudes. Vart lite missflyt i dag, två av tjejorna jag jobbar med var tvungen att åka ut till birsta och jobba där för att dom behövde folk så dom blev utan tårta, men men sånt händer.

Färgade på utväxten i dag också ville jag ha lite vinröd aktigt på underhåret på luggen. Haha ja vi färgade och färgen skulle ligga i 50 minuter, jag började bli närvös för att de skulle bli för rött när de hade gått typ en kvart så jag gick och tjatade om att vi skulle tvätta ur de hela tiden. Men iaf jag hade i de i 50 minuter som det var sagt, hahaa ja jag kan ju säga att min lugg var lika röd som röljusen är, det var verkligen knall rött. Haha jag höll på dö, kände mig som värsta rockbruden. Men då la vi i en brun toning ovan på, och då blev det exakt som jag ville ha. Blev jätte nöjd med färgen, det är fortfarande brunt men det skimmrar lite rött på luggen! :)


Nu är jag hemma. Ska strax gå på träning med lisafisa ;P

Det är discogympa i dag, har aldrig varit på nått sånt pass men det låter ju kul. Det lär ju vara bättre musik än vad de är annars! :)

När jag kommer hem ska jag klippa mormor och så ..      kramkram


Ovido - Quiz & Flashcards